Härlig löparmorgon

/ Linneas Inlägg
Dagens utsikt från löpar rundan
 
Solen strålar, fåglarna kvittrar och man vill bara vara ute hela tiden! Solen värmer massor och det finns inte ett moln på himmlen, snön gör det nästan bättre. Den gör det ännu ljusare och härligare. Dagar som dessa älskar man bara vintern! Om det var sånna här dagar varje dagar under vinter halvåret kan jag tänka mig vinter året om, men bara nästan haha.
Vaknade vid halv tio idag och glädjes över tanken av lov, sen läste och fixade jag lite. Sen bestämmde jag mig, eller igår ville jag och imorse ville jag inte vara sämre än min tanke igår, att jag skulle ut och springa. Efter ha varit sjuk i en vecka och int ekunnat springa på en månad nästan ville jag verkligen försöka iallafall. Speciellt när det var så fint väder. Ville bara springa för att springa och för att jag tycker att det är så kul, och inte för distans och tid, men nu känns det som att jag är på gång igen! Nu ska jag träna massor, och bygga styrka igen! 
Gjorde även en smoothie innan jag sprang iväg som jag drack efteråt, en kiwi och banan med ingefära smoothie, jätte jätte god om jag får säga det själv,
 
Här är receptet: Räver till två stora glas
 
2 bananer
2 kiwi
Vaniljyoghurt på känsla
Liten skvät mjölk
Riven ingefära , ger lite av en juice smak som man passar bra med kiwin.
 
Mixa sen allt tillsammas, och drick! 
 
 
Ska till stallet snart, för att bygga bana och fixa lite till imorgons Ponnycup!! Mot Sundby, ska bli superkul som vanligt. Ska även åka skridskor och baka idag, vi får se om tiden räcker till. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Har du en URL/Bloggadress? Skriv den här:


Vad har du på hjärtat? Skriv till oss här: