Söndags kväll

/ Linneas Inlägg
Hej igen, har varit lite frånvarande de senaste dagarna. Men nu lider sportlovet mot sitt slut, och sen senast jag skrev ett här och nu inlägg har jag och André varit i stan och ätit stans bästa franskmat! Så gott var det, specieltt för mig som älskar pommes, haha. Sen har jag ridit i Torsdags, red Troca vilket inte gick så bra. Skriver nog ett försenat inlägg om det, man kan alltid lära sig! I fredags gymmade jag (vad gör man om isen ligger blank) med mamma, och sedan titta vi på James Bond. Nu i helgen har det varit en riktig stallhelg, där jag jobbade och hade teori i lördags och sedan byggde bana till dagens ponnycup. Och idag som sagt så var det ponnycup hemma och borta mot Ekerö. Oavgjort och vinst vart det! Skriver mer om det sen också!
 
Kan skriva lite snabbt om idag även om jag ska skriva ett separat inlägg sen, Tilde och Irma åkte med oss till Mälarörna/Ekerö. Vi åkte förbi Drottningholm, som låg så fint vid vattnet med parken och allt! Efter bortamatchen var det hemma match direkt efteråt men vi var ju tvugna att någonstans mellan så laget stannade på McDonalds och åt, kanske inte bästa innan tävlingen käket men jag åt en Mcwrap och pommes. För man kan inte åka till McDonalds utan att köpa pommes, haha. Sen var hemma matchen igång och nu sitter jag här ock skriver efter att jag pluggat lite.
 
Det var lite kort om idag!
 
 
Gamal i repris :)



Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Har du en URL/Bloggadress? Skriv den här:


Vad har du på hjärtat? Skriv till oss här: