Yttligare en vacker dag

/ Linneas Inlägg
God morgon! Idag är det än en gång en vacker vår morgon, med solen högt i skyn. Älskar det!
Har ätit frukost, vilket blev lite musli och mjölk och hunnit fixa lite med usek. Bra start! Nu ska jag iväg på en löparrunda i det fina vädret och röra lite på mig igen! 
 
Känns bra att ha hittat lite motivation igen. Efter det ska jag åka till några kompisar och sen ikväll har jag teori och ridning! Känns som en bättre måndag! 
Hur ser eran måndag ut?
 
 


Postat av: Lili

Vackert!

2016-02-29 @ 11:35:53
http://zilverka.blogg.se/
Postat av: Matilda Berlin

Men åh så fint! Låter verkligen som en bra måndag! Själv jobbar jag heeela dagen, så längtar efter att få komma hem ikväll och bara däcka på soffan ;)

Svar: Åh, hoppas du hade en skön kväll efter att ha jobbat hela dagen! :)
ponnykidsen.blogg.se

2016-02-29 @ 14:09:28
http://matildaberlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Har du en URL/Bloggadress? Skriv den här:


Vad har du på hjärtat? Skriv till oss här: