1/3

/ Linneas Inlägg
Solen skiner idag igen!! Det börjar bli min nya standard början på inlägg haha. Hur mår ni idag? 
 
Gårdagens ridning gick helt okej men ändå inte riktigt nöjd. Hoppas Colleen på en övning som vi kört flera gånger, man hoppar snett igenom från M ner till K sen en kombination på långsidan sen Snett ogenom frpn H till F sen snett igenom igen från K till M. Meningen med övningen är att se linjen du ska rida på och få hästen rak och gå på linjen mot hörnorna. Sen eftersomd et är mycket snett igenom så måste du jobba galoppbyten. På fram ridningen gick det bra, bra tempo och hon letade hinder och galoppbytena gick igenom men sen när vi skulle hoppa banan så satt inte galoppbytena som man ville. Det är verkligen galoppbytena som jag måste jobba massa på, sitter de så blir nog allt mycket lättare! Träna träna träna helt enkelt. 
 
Idag då, jag jobbar med Tilde ikväll, får se om jag åker upp till stallet tidigare. Stallpersonalen har blivit sjuk, så de är på jakt efter några som kan jobba extra. Vi får se. Annars måste jag plugga lite...
 



Kommentera inlägget här:

Ditt fina Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (publiceras ej)


Har du en URL/Bloggadress? Skriv den här:


Vad har du på hjärtat? Skriv till oss här: